წყარო : https://aikidotakemusu.org/de-coeur-a-coeur-shiho-nage-yokomen/ ტორის გონება იმ ხელზე უფრო შორს უნდა ხედავდეს, რომელიც მას უტევს, იგი უკეს სფეროში უნდა შეიჭრას, გაკვეთოს
წყარო : https://aikidotakemusu.org/au-terme-de-la-spirale-shiho-nage/ შიჰო ნაგეს დროს სრული სიმძლავრე მხოლოდ იმ შემთხვევაში მიიღწევა, როდესაც ირიმი-ტენკანის ბრუნვა ბოლომდე სრულდება. სამყაროში ენერგია სპირალური
წყარო : https://aikidotakemusu.org/happo-giri-dans-les-kumitachi/ სწორედ ირიმი-ტენკანი ხდის შესაძლებელს ჰაპო გირის, ხოლო ირიმი-ტენკანი აიკიდოს უწყვეტი, უსასრულო მოქმედებაა 1989 წელს ეპინალში საიტო სენსეის
წყარო: https://aikidotakemusu.org/ken-suburi-7/ აიკი კენის მეშვიდე სუბური იოკომენია, რომელსაც ცუკი მოჰყვება, როგორც მეექვსე სუბურში. მაგრამ, მეექვსე სუბურისაგან განსხვავებით, ცუკი უკანა ფეხის
წყარო: https://aikidotakemusu.org/ken-suburi-6/ მეექვსე სუბურის სირთულე იოკომენისა და ცუკის ბმაში მდგომარეობს. დარტყმებისას, როგორებიც არ უნდა იყოს ისინი, განმსაზღვრელი მაინც სიმძლავრეა. აიკი
წყარო : https://aikidotakemusu.org/ken-suburi-5/ მეხუთე სუბურში პირველად ჩნდება იოკომენ უჩის ცნება. ჩვენ უკვე ვნახეთ, რომ აიკი კენის პირველი ოთხი სუბურის შესწავლის
წყარო : https://aikidotakemusu.org/ken-suburi-4/ კენის მეოთხე სუბური იგივე შომენია, შესრულებული რიგრიგობით - მარჯვნივ და მარცხნივ. აიკი კენის პირველი ოთხი სუბური შომენის
წყარო : https://aikidotakemusu.org/tai-no-henka-tai-no-henko/ რატომაა განსხვავება დაწერილობასა და შინაარსში ‘ტაი ნო ჰენკოსა’ და ‘ტაი ნო ჰენკას’ შორის? როგორ წერდა ამას ო-სენსეი?
წყარო : https://aikidotakemusu.org/ken-suburi-3/ საიტო სენსეი განმარტავს მიზეზს, თუ რატომ არის სუბურები ფუნდამენტური: ესაა ფორმის შესწავლა. ივარჯიშეთ ნელა და ააგეთ სწორი